Adult

Sabarlah duhai hati bab 21 - Biodata Eyra Hazali, Pelakon Remaja Meningkat Naik











Nonton film janji hati 2015 streaming movie dunia21 bioskop cinema 21 box office movies 21 subtitle indonesia gratis online download terbaru dan terlengkap.





Mereka sanggup melupakan hasrat hati mereka semata-mata kerana dia, anak yang degil ini.



N suka sangat dengan chemistry Affan dan Fira.

Macam-macam benda yang keluar dari mulut si kecil itu.



Semuanya gara2 kisah lama yang memang memalukan dirinya..



Siap menjuih bibir lagi.








Sabarlah Duhai Hati by Mimie Afinie




Sebetulnya dah lama dia menyimpan rasa musykil ini.


Description: Saya boleh faham perasaan Fira waktu tu dan sekarang.

Sexy:
Funny:
Views: 1783 Date: 11.01.2023 Favorited: 24 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Bagi mengelak rancangan Opah, Affan memilih Fira untuk dijadikan isteri.
Fira sakit hati apabila perhatian yang selama ini tertumpu kepada dia seorang beralih kepada adiknya.
Namun, kalau dah tertulis jodoh mereka, elak macam mana sekalipun, tetap bersatu juga.

Hot Categories

Latest Comments

    +125reps
    SINOPSIS SABARLAH DUHAI HATI Setelah kehilangan kedua-dua ibu bapa, Nur Syafira bertanggungjawab menjaga adik kecil, Danish yang sebelum ini dibencinya. Bagi mengelak rancangan Opah, Affan memilih Fira untuk dijadikan isteri. Mereka rapat semasa kecil, tetapi kisah lama yang memalukan membuatkan Fira cuba mengelak bertentang mata dengan Affan.
    By: emptyaudience|||https://www.facebook.com/The-FInn-276985635695719/posts|||https://twitter.com/daneztweet|||https://www.reddit.com/user/emptyaudience
    +129reps
    “Memang pun. Dah buat orang macam tu, pandai pulak ajak orang kahwin. Tak malu.” Fira mengejek. Lagi sekali Affan hamburkan tawanya. Bahagia yang disangka sampai ke petang, rupanya masih ada halangan dan rintangan. “Kalau you nak tahu, bukan Affan yang nak sangat kahwin dengan you tapi mak teh yang paksa dia. Sebabnya mak teh kesiankan you.”
    By: Bovine_Joni_Himself|||https://www.facebook.com/alltheanswersmusic/videos|||https://twitter.com/quiznosislife|||https://www.youtube.com/watch?v=rmAP_0VdaXM
    +400reps
    SABARLAH DUHAI HATI. Dugaan berat yang menimpa, merubah seluruh hidup Nur Syafira. Saat bergelut dengan ujian, dia tiba-tiba dilamar untuk Muhammad Affan. Sungguh, dia tak percaya. Tegur pun tak pernah, tiba-tiba nak jadikan dia isteri. Lagipun, dia masih tak lupa cerita lama.
    By: AlexKrois|||https://www.facebook.com/alexkrois/photos|||https://twitter.com/EDP445/status/988469459236122625|||https://www.dell.com/community/user/viewprofilepage/user-id/3210124
    +389reps
    Sunday, 25 October 2015 Bab 2 : SABARLAH DUHAI HATI - MIMIE AFINIE “K AU ni apa hal? Muncung aje dari tadi.” Dian pandang Fira yang sedang memandu. Fira tak beri respons. Matanya pandang tegak ke hadapan. “Nur Syafira, aku tanya kau ni. Jawablah.” “Aku rasa macam nak pindah aje.” Tanpa menjawab pertanyaan Dian, tiba-tiba Fira berkata begitu.
    By: brunub|||https://www.facebook.com/brunub|||https://twitter.com/brunub_|||https://www.youtube.com/user/brunub11
    +352reps
    Wednesday, May 20, 2015 Sabarlah Duhai Hati (Bab 1) FIRA memang teringin punya adik. Tak dapat ramai, seorang pun jadilah. Maklumlah dia anak tunggal. Mama dan papa pula selalu sahaja sibuk. Kalau ada adik taklah dia rasa sunyi sangat. Ada juga kawan untuk diajak bermain, bergurau senda, bersembang, malah boleh diajak bergaduh juga.
    By: fakoff|||https://www.facebook.com/fakirleroffroadkulubu/|||https://twitter.com/Fakoff1|||https://www.youtube.com/watch?v=NEPip-5kcIA
live.tonton.com.my - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. live.tonton.com.my has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA