Adult

Biskut florentine - Resepi Biskut Florentine Senang dan Sedap






Resepi Mix Nut Florentine Biskut Kayangan Senang Giler




Gunakan pemotong pizza yang beroda tu dan potong ikut saiz yang anda kehendaki.



Apa lagi jom mencubanya.



Disebabkan sekolah ditunda lagi pembukaannya dan kita masih dalam musim PKP, jadi apa kata masa lapang yang ada ini kita gunakan dengan sebaik mungkin.





Memang ralit makan biskut ni sebab bahan-bahan yang digunakan sangat sedap.



Pertama kali makan, saya terus jatuh hati dan berharap akan beli lagi selepas itu.


Resepi Biskut Florentine Mewah Dengan Bahan Kualiti. Tapi Tak Sangka Kos Nak Buat Cuma Banyak Tu Je!




Menggunakan kacang tanah yang disangrai, dibelah 2 dan dicampur air gula pekat likat dan dihiasi bijan.

Mengapa saya kata senang? Setelah siap, keluarkan tray dan sejukkan campuran kekacang pada suhu bilik tips: ambil sekeping kacang dan makan.



Nama florentine diambil dari nama tepung yang digunakan dalam resipinya.


Description: Pada asalnya penggunaannya adalah sedikit rumit kerana ia menggunakan putih telur, namun begitu dengan teknologi sekarang cara menyediakan ia menjadi sangatlah mudah.

Sexy:
Funny:
Views: 3287 Date: 14.06.2022 Favorited: 10 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Resepi โ€” resepi lain yang menarik Terima kasih kerana berkunjung ke laman kami.
Disebabkan sekolah ditunda lagi pembukaannya dan kita masih dalam musim PKP, jadi apa kata masa lapang yang ada ini kita gunakan dengan sebaik mungkin.

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +351reps
    200 gram tepung florenta 200 gram kuaci hijau 100 gram campuran kuaci putih,badam hiris dan biji labu. 20 gram bijan hitam Cara-cara penyediaan biskut florentine : Anda boleh tengok vidoe tutorial yang kami sertakan di bahagian bawah.
    By: aexshyer|||https://www.facebook.com/public/Juan-Jose-Nah-Wil|||https://twitter.com/aexshyer|||https://www.names.org/n/aexshyer/about
    +260reps
    Masukkan kekacang ke dalam mangkuk berisi serbuk florentine. Kacau sebati. 5. Masukkan satu sudu campuran ke dalam mangkuk kertas dan sekatakan. Hanya penuhkan dasar mangkuk kertas sahaja, tak perlu penuhkan seluruh mangkuk kertas. 6. Bakar dalam oven pada suhu 160 darjah selama 15 hingga 20 minit menggunakan api atas dan bawah.
    By: drstre|||https://www.facebook.com/Dr_Stre-506262982769427/posts/|||https://twitter.com/DocStre|||https://www.youtube.com/watch?v=7FDq-dRstRE
    +276reps
    1. Tepung Florentine - 200g ( apa-apa jenama pun bole) 2. Badam - 100g 3. Kuaci - 100g 4. Bijan - 20-30g 5. Bijan hitam - 20-30g 6. Kuaci hitam - 100g 7. Bekas muffin ( untuk buat bentuk bulat) Atau lain-lain kekacang ikut tekak masing-masing. Cara-cara membuatnya : 1. Gaul bahan-bahan tersebut. 2. Dah siap gaul masukkan dalam bekas muffin.
    By: Chentaurus|||https://www.facebook.com/dinda.chentaurus|||https://twitter.com/baisent2002|||https://www.reddit.com/user/Chentaurus
    +234reps
    CARA PENYEDIAAN BISKUT FLORENTINE : Goreng kekacang atas dapur atau bakar dahulu kekacang selama 5 minit. Campur semua bahan dalam bekas dan kacau sekata. Masukkan dalam cup muffin. Nak buat tebal atau nipis terpulang. Bakar pada suhu 130C selama 15 minit sehingga keperangan (tengok atas oven masing-masing).
    By: debesyla|||https://www.facebook.com/debesyla|||https://twitter.com/debesyla|||https://www.youtube.com/watch?v=YNH4Xqzl_Qo
    +382reps
    Biskut Florentine atau juga dikenali sebagai Biskut Crunchy Caramel Almond, biskut raya paling mudah disediakan dan sangat sedap.Bahan-bahan:250g tepung flor .
    By: expert_beginner|||https://www.facebook.com/theexpertbeginner/|||https://twitter.com/ExpertBeginner1|||https://www.youtube.com/watch?v=ZiJc5Z1Hm_4
live.tonton.com.my - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. live.tonton.com.my has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA