Adult

Bekas isteri suami madammu - NAFKAH ISTERI DAN ANAK





Itu belum termasuk lagi jenama luar negara yang telah bertapak kukuh di kaunter-kaunter kecantikan pasar raya besar.



Dia tidak berkerja atas alasan ingin menjaga dan menghantar anak ke sekolah.



Saya nii pandai kena urus sndri lah.




Selepas bercerai dengan bekas isteri, suami macam geIandangan. Sekarang bila suami dah berubah, bekas isteri nak balik dekat dia atas alasan anak







Dilabel Pembunuh Waris Gucci, 5 Kontroversi 'Panas' Tentang Patrizia Reggiani


Jadi kebanyakan isteri pada hari ini memilih untuk bekerja bagi membantu suami menanggung kos hidup keluarga.


“Lifestyle mewah hidup bagai puteri raja..” Ini Sebab Anda Perlu Tahu Tentang Madammu!



Description: Tetapi itu bukan alasan untuk saya duduk bergoyang kaki sahaja.

Sexy:
Funny:
Views: 1308 Date: 27.11.2022 Favorited: 84 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

Latest Comments

    +187reps
    Dah sah-sah bekas isteri tu tak betul, dah ada suami sibuk nak menggedik dengan suami orang lain dah kenapa. Aku setuju dengan komen daripada saudari Syairah Arina yang berbunyi, “Melainkan, mmg ex tu tak tergedik gedik dgn ex husband/wife dan profesional berbaik atas dasar anak” , yang ni barulah betul.
    By: delsed|||https://www.facebook.com/public/Delsed-Delsed|||https://twitter.com/DELSED|||https://www.youtube.com/channel/UCWgrUmJlTwtjHqoJbuYboQA
    +144reps
    Saya suruh suami beri nafkah pada anak dia dengan bekas bini tapi suami tak nak. Dia bagitahu dulu bekas isteri dia cakap masa kat makhamah yang dia dan anak tu tak perlukan dia pun, dia Iarang suami jumpa anak sebab tak nak berurusan dengan suami, dah benci katanya, dah ada lelaki lain, yang ada duit boleh tanggung kami bekas isteri dia cakap.
    By: domdotta|||https://www.facebook.com/torrencejr|||https://twitter.com/youtube/status/912454687856648192|||https://www.reddit.com/user/domdotta
    +203reps
    Madammu memiliki Diploma Penjagaan Kesihatan dan merupakan graduan ijazah sarjana muda dalam bidang komunikasi massa. Dia pernah bercita-cita untuk menjadi seorang pembaca berita. Dia berkahwin dengan dvda anak tiga yang sudah kem4tian isteri iaitu Muhammad Azri Che Noh di usia 25 tahun selepas tamat pengajian universiti.
    By: Ed-Zachery|||https://www.facebook.com/public/Ed-Zacherly|||https://twitter.com/ezachery|||https://www.youtube.com/watch?v=6iY8raho0wM
    +252reps
    6 Hak Isteri Selepas Bercerai Yang Patut Dituntut Ke Atas Bekas Suami. Perceraian adalah sesuatu yang setiap kita cuba elakkan. Tiada satu perkahwinan pun yang menyangka ia akan berakhir dengan perceraian. Namun ia adalah jalan keluar bagi sesetengah permasalahan yang rumit dan sukar bagi pasangan tersebut.
    By: Cristalrella|||https://www.facebook.com/cristalrella|||https://twitter.com/Cristalrella|||https://www.reddit.com/user/Cristalrella
    +266reps
    Ditanya mengenai lawatan bekas isteri terhadap Ahmad Danial, Along berkata, Zila ada menziarah anak mereka. Bagaimanapun, katanya, dia tidak pernah menghalang seorang ibu untuk melawat anaknya meskipun hubungan sebagai suami isteri sudah berakhir.
    By: Acenio|||https://www.facebook.com/public/Acenio-Flores|||https://twitter.com/acenio_jakson|||https://www.youtube.com/channel/UC1_JRmBBmdknVavx-ouyGHQ
live.tonton.com.my - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. live.tonton.com.my has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA