Adult

Che mat gebu - Sepetang Bersama Blogger Masakan Che Mat Gebu



Cubaan pertama ana ni agak garing juga kerana over baked.



Jika mengunakan tangan, harus pukul lebih lama sedikit krn adunan mesti kembang dan rata.


BERKUNJUNG KE RUMAH CHE MAT GEBU BLOGGER TIFFINBIRU DI SEDENAK


Dalam minyak yang sama, tumis bahan blend hingga garing dan naik minyak.



Saiz loyang 8-9 inci.


Sepetang Bersama Blogger Masakan Che Mat Gebu




Maklum lah kami ni konvoi ngan family mertua.





Seperti biasa yang anda selalu makan, lontong mesti ada telur rebus, sambal tumis atau ada yang taruk kuah kacang dan serunding.


Bertapa di Dapur Tanpa Sempadan Che Mat Gebu


Bau harum kek minyak ni bila dah masak, masha-Allah, satu rumah tak boleh tahan.







Mat Gebu adalah insan yang paling femes di kalangan blogger masakan.


Bicara Mak Dara: Selamat Hari Jadi Blogger Che Mat Gebu



Description: Putar sehingga adunan menjadi kembang dan sebati.

Sexy:
Funny:
Views: 2061 Date: 26.12.2022 Favorited: 25 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +94reps
    Rasa2nya Che Mat Gebu blogger pertama yang Kjee jumpa. Bukan tak sudi nak jumpa yang lain2 tetapi masa dan kesihatan tidak mengizinkan. So hari tu masa buat keputusan mengejut nak melawat Fija dan anaknya Damai di Johor Baru, Kjee amik kesempatan singgah di Sedenak. Mujurlah Che Mat Gebu pelawa makan tengah hari. Pucuk dicita ulam mendatang.
    By: dani_lux|||https://en-gb.facebook.com/public/Lux-Danie|||https://twitter.com/Kid_morbo|||https://www.youtube.com/channel/UCFPagyDAaemInFOWXGthoRw
    +383reps
    1 batang lobak merah saiz sedrhana, hiris seperti anak mancis 2 keping tauhu, digoreng kemudian dipotong kiub 1 cekak soo hoon, potong pendek 40 gram tauhu kering @ fucuk, potong kecil dan rendam hingga lembut 2 batang serai, diketuk 1/2 inci lengkuas, diketuk 2 liter santan cair 600 ml pati santan Garam dan gula secukup rasa
    By: AngryNat|||https://www.facebook.com/public/Angry-Nat|||https://twitter.com/natoates|||https://www.reddit.com/user/AngryNat
    +317reps
    Mau tak suspen, sapa pun tak pernah tahu orang nya gi mana. Melainkan yang dah pernah bersua bertentang mata ngan dia. Ahaa… Misteri sangat kan Che Mat Gebu Aha Nak kasitau ni. Nina kat rumah Che Mat Gebu … Sapa aje yang tak kenal. Giler laa kalau korang bilang tak kenal !! Hey hey
    By: EngineerMinded|||https://www.facebook.com/EngineerMinded|||https://twitter.com/trumpstrucker/status/983050369591721984|||https://www.reddit.com/user/EngineerMinded
    +118reps
    6 – 7 ekor sotong (che mat guna sotong yang panjang dalam sejengkal) 1 biji bawang besar, hiris kasar 1/4 cawan jus asam jawa 1 cawan cili kisar 2 batang serai, diketuk Garam dan gula secukup rasa Bahan-bahan Kisar Halus: 7 biji bawang merah kecil 2 ulas bawang putih 3 biji cili merah (cili hidup) 1/2 inci halia 1/2 inci kunyit hidup
    By: dub4u|||https://www.facebook.com/DUB4USupport/|||https://twitter.com/dub4u|||https://www.youtube.com/watch?v=Fg-KeSfX1o4
    +46reps
    Bakar dalam oven yang telah dipanaakan pada suhu 175C selama 15 minit (Nina ikut Che Mat – tambah lagi 5 minit untuk mendapat biskut yang sedikit garing). Sejukkan atas jaringan sepenuhnya sebelum disimpan dalam bekas kedap udara…. Akhir kata, jadi sendiri sendiri. Ukur baju di badan sendiri.
    By: Demanga|||https://www.facebook.com/Demanga-Enmanga-Ecuestrevenezuela-128923271009403/|||https://twitter.com/e_demanga|||http://centraldemangas.online/
live.tonton.com.my - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. live.tonton.com.my has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA