Adult

Resepi rendang hati paru limpa - Rendang Limpa




Resepi Rendang Daging: 3 Resepi Istimewa Untuk Hari Raya





Resipi Rendang Limpa Lembu Yang Tak Liat dan Berbau


Goreng paru dalam minyak hingga garing.



Pastikan daging dimasak dengan api yang sederhana.





Memang puas hati bila masak sendiri.





Hiris Nipis Kemudian hiris paru yang dah direbus tadi nipis-nipis.





Tak sedar sepinggan pun boleh habis diratah macam tu aja.






Description: Satu lagi lempap ni anda harus perap dulu, sekurang2nya 1 jam, kalau nak sedap perap semalaman.

Sexy:
Funny:
Views: 7493 Date: 25.09.2022 Favorited: 90 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Info chef: Ayam pencen perlu direbus sehingga empuk terlebih dahulu sebelum dimasukkan santan dan bahan-bahan rencah yang lain.
Haa apa kata korang i kut je resipi yang dikongsikan oleh Aini binti Abu Samah inshaallah jadi sama macam dalam gambar.
Rumah Makan Sari Bundo Masakan Padang sendiri menyediakan menu ini untuk dinikmati pengunjungnya baik yang berlokasi di Juanda Mangga 2 atau di Kota Jambi.

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +26reps
    Masukkan semua bahan utama iaitu daging, limpa, paru dan hati sehingga kering baru di masukkan santan. Masukkan santan, gunakan api sederhana sehingga mendidih. Bila dah mendidih kacau selalu sehingga menjadi pekat. Masukkan daun kunyit dan daun limau purut. Masak lagi kemudian masukkan kerisik, garam dan gula melaka dan kacau sebati.
    By: achristmasfairytale|||https://www.facebook.com/AChristmasFairyTale/|||https://twitter.com/msichanamwafrik|||https://www.youtube.com/watch?v=gmXGt8V7yxA
    +40reps
    Potong kiub daging,limpa dan hati. Masukkan semua bahan telah dikisar kedalam kuali Masukkan daging dan buka api Masukkan serai, asam keping sekali Biarkan airnya kering sebentar Kemudian masukkan santan dan kacau sehingga sebati Masukkan limpa dan hati pula Kacau sentiasa agar ia tidak hangit Apabila kuah mengelegak masukkan gula Melaka
    By: Coralia1|||https://www.facebook.com/doina.coralia1|||https://twitter.com/oralexpresion7|||https://www.youtube.com/channel/UCBWO3YJXHlalEPH5wIYzu3w
    +140reps
    Hati lembu dihiris sederhana tebal, cuci dan toskan. Jangan dihiris nipis. Gaul dengan 1 sudu besar tepung gandum hingga rata dan perap 10 minit, kemudian cuci kembali hingga bersih dan toskan. Panaskan minyak dalam kuali dan tumis kayu manis, bunga lawang dan buah pelaga serta bawang bawang yang dihiris wangi.
    By: Coralia1|||https://www.facebook.com/doina.coralia1|||https://twitter.com/oralexpresion7|||https://www.youtube.com/channel/UCBWO3YJXHlalEPH5wIYzu3w
    +63reps
    Rebus hati, paru dan limpa bersama air dan 2-3 keping asam keping atau halia yang diketuk. Setelah lembut dan empuk, angkat dan toskan. Boleh dihiris. Sangai semua bahan sangai dan kemudian kisar halus bersama bahan kisar. Panaskan minyak dan tumis bahan kisar dan serai sehingga naik bau dan terbit minyak.
    By: bsmuda|||https://www.facebook.com/seasonpasssales/photos/a.1715745751972166.1073741827.1715742728639135/1782915031921904/|||https://twitter.com/bsmuda|||https://www.youtube.com/watch?v=Uo2VMuWiyjw
    +119reps
    Potong kiub daging,limpa dan hati. Masukkan semua bahan telah dikisar kedalam kuali. Masukkan daging dan buka api. Masukkan serai, asam keping sekali. Biarkan airnya kering sebentar. Kemudian masukkan santan dan kacau sehingga sebati. Masukkan limpa dan hati pula. Kacau sentiasa agar ia tidak hangit. Apabila kuah mengelegak masukkan gula Melaka.
    By: do_over_z|||https://www.facebook.com/pages/Do-Overz/305147082999582|||https://twitter.com/DoOverz|||https://www.youtube.com/watch?v=d-HPVy6MohQ
live.tonton.com.my - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. live.tonton.com.my has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA