Adult

Resepi soto ayam sedap - Soto Ayam Kuah Pekat Rasa Rempah 'Sedap', Mak Mertua Pun Pasti Puji!









Sedap menghirup sup di kala hujan petang.

Anda juga boleh cuba ianya adalah masakan mudah dan cepat nak masak bila tak ada selera nak makan nasi.





Dalam mangkuk sesuai, letak nasi impit secukupnya, tambah taugeh, hirisan kobis, sedikit soo hoon, telur rebus dan tuang kuah soto..



cili merah, hiris nipis• Saya cukup kurang gemar kalau soto cuma menggunakan rempah sup semata2.











Kacang goreng• Daun sup — hiris• Bila sejuk, bolehlah dicarik halus.


Description: 2 sudu besar serbuk lada putih•

Sexy:
Funny:
Views: 8701 Date: 15.10.2022 Favorited: 157 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

Latest Comments

    +275reps
    Masukkan ayam dan kacau selama 1-2 minit. Masukkan air, kiub ayam dan rebus sup sehingga mendidih seketika. Masukkan pula santan pekat dan masak sehingga ayam lembut dan empuk. Perasakan dengan garam dan gula secukup rasa. Angkat ketulan ayam dan gorengkan seketika sehingga kekuningan. Sejukkan dan carik isi ayam.
    By: D_Will02|||https://www.facebook.com/dwill334/|||https://twitter.com/D_Will504|||https://www.youtube.com/watch?v=u6pxcy7c8NQ
    +77reps
    Untuk seekor ayam biasa I letak satu sudu setengah garam guna sudu kecik. Kena la rasa sendiri ikut korang punya selera. 8. Pastu korang keluarkan ayam tadi and sejukkan. Dah tu korang siat-siat la macam ni. Kalau ada food processor boleh guna. Zraap zraappp dah setel. Takyah sesusah. Lepas tu, tulang dia, masukkan balik dalam sup.
    By: chicken_lvr|||https://www.facebook.com/Chickenlvr/|||https://twitter.com/kchickenlvr|||https://www.youtube.com/watch?v=1ebTRofVTSg
    +121reps
    Masak ramuan sehingga garing dan pecah minyak ( rempah soto kena masak lama sikit ) Kemudian, masukkan air secukupnya mengikut kegemaran sendiri. Biarkan air mendidih sendiri. Bila dah didih, masukkan sup bunjut, ayam dan kiub ayam supaya ia larut dan masak. Biarkan kuah merenih sementara untuk rasa yang mendalam.
    By: cregory83|||https://www.facebook.com/3dupndown/posts/2094880674096715|||https://twitter.com/cregory83|||https://www.thingiverse.com/thing:2738807
    +179reps
    Masukkan ayam atau daging cincang ( ikut pilihan anda), kemudian masukkan bawang goreng, daun sup dan daun bawang yang di cincang, lada sulah dan garam secukup rasa Kemudian kacau rata hingga semua sebati Kemudian bulat-bulatkan kecil-kecil Buat sehingga selesai IKLAN Telur, pecahkan dalam bekas, letakkan secubit garam
    By: evin_cashman|||https://fi-fi.facebook.com/public/Cashman-Cbs|||https://twitter.com/BBCMOTD/status/638654924860076032|||https://www.reddit.com/user/evin_cashman
    +113reps
    Jom masak soto ayam hari ini. Sekali-sekala manjakan selera dengan resepi yang berbeza. Soto ayam gerenti sedap. Sekali cuba mesti teringin lagi dan lagi. Resepi Soto Ayam Lazat Imej via Facebook Bahan-bahan : ½ ekor ayam (rebus 1 ketul untuk bergedil), ½ kilo tulang ayam (potong-potong dan rebus sekali), *8 biji bawang merah, *3 biji bawang.
    By: DJ_AK_47|||https://www.facebook.com/DJ-AK-47-1626534950952620/|||https://twitter.com/AK47jimmytattoo|||https://www.youtube.com/watch?v=TWyryO_ND6g
live.tonton.com.my - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. live.tonton.com.my has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA