Adult

Resepi jagung rebus susu - namakucella: JAGUNG REBUS SUSU VIRAL



Nak buat sebagai hidangan pencuci mulut untuk tetamu pun sesuai.



Sebaliknya, kerat hujung dan pangkal jagung dan cuma buang kulit yang tua saja.



Jom Cuba Tips Rebus Jagung Ni Ok mudah je kan? Letakkan 2 sudu besar garam dan sedikit gula.







Tapi x tahu lah kot mrnder2 ni dah wujud srjak dolu tapi x diviralkan.



Asal beli jagung je mesti buat cara ni.



Jangan lupa tutup periuk tu.





Jika menggunakan santan kotak, atau santan segar, masukkan satu cawan.




RESEPI JAGUNG SUSU CHEESE VIRAL (TUTORIAL BERGAMBAR).




Daun jagung dengan kualiti baik biasanya memiliki daun yang berwarna kehijauan, segar dan tidak kering manakala warna batang bawahnya juga kelihatan segar dan tidak berwarna coklat tua.



Boleh adjust kuantiti susu pekat manis.


Description: Puas hati boleh lebih atau kurangkan bahan ikut citarasa kita.

Sexy:
Funny:
Views: 656 Date: 09.11.2022 Favorited: 198 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +316reps
    By: BURGUNDYandBLUE|||https://www.facebook.com/Kukkaweddingflowers/posts|||https://twitter.com/burgundyandblue|||https://burgundyandbluesite.wordpress.com/author/burgundyandbluesite/
    +80reps
    By: BobbyTaylor_|||https://www.facebook.com/BobbyTaylor|||https://twitter.com/BobbyTaylor5|||https://www.youtube.com/watch?v=AgPqghVB1v8
    +25reps
    By: drmeds_|||https://www.facebook.com/DrMedsPharmacy/|||https://twitter.com/DrMeds|||https://www.youtube.com/channel/UClZOJZu_akZi5MNbWS8GlIA
    +136reps
    By: ediebeale|||https://www.facebook.com/JewelsLongBeach/videos/3091901340832717/|||https://twitter.com/EdieBeale|||https://www.youtube.com/watch?v=2CuLgrjwAlI
    +288reps
    By: brianfair|||https://www.facebook.com/public/Lorraine-Brown|||https://twitter.com/BrianFair|||https://www.youtube.com/user/brianfair
live.tonton.com.my - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. live.tonton.com.my has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA