Adult

Resepi puding gula hangus sukatan cawan - Mudahnya Nak Buat Kek Gula Hangus Sukatan Cawan. Mesti Cuba!



Satukan serbuk agar- agar, air dan daun pandan dan masak selama 3 minit atau hingga serbuk agar-agar sebati.









Ratakan gula ke seluruh bahagian periuk.





Siap untuk dihidangkan dan apam gula hangus kukus.



Masukkan adunan puding lapisan koko lagi.



Bila gula karamel tu hangus, korang tau lah kan apa rasa dia hehe.




Cara Mudah Buat Puding Gula Hangus. Sedap Sangat Dimakan Sejuk



Description: Masukkan gula pasir dan kacau hingga gula hancur, masukkan pula susu segar dan santan.

Sexy:
Funny:
Views: 6033 Date: 30.07.2022 Favorited: 48 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Terdapat pelbagai jenis puding karamel antaranya ialah puding karamel gula hangus puding karamel kastad puding karamel berlapis puding karamel pelangi puding karamel coklat dan macam-macam lagi.
Tambahkan buttercup yang telah dicairkan menggunkan kaedah double boil.
Jangan risau, ada pelbagai lagi resepi yang kami sertakan di bawah dan anda boleh cuba.

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +315reps
    Bahan Resepi Kek Gula Hangus Sukatan Cawan. Biarkan dan boleh sediakan bahan puding. Kek Gula Hangus dan Aneka Kek dan Puding HomeMade dengan bahan2 berkualiti. Keluarkan dr peti ais makan sejuk2 mmg sangat2 sedap. 1 14 cawan gula putih. Ditambah dengan tekstur yang lembut licin dan gebu.
    By: Chodi_Foster|||https://en-gb.facebook.com/public/Ch%C6%A1-Foster|||https://twitter.com/lazyboneskuehn/status/1166373117406715904|||https://www.reddit.com/r/socalhiking/comments/9iinvb/i_hit_a_huge_milestone_this_past_friday_i/
    +22reps
    Cara penyediaan resepi apam gula hangus : #1. Panaskan periuk kecil dengan api sederhana.Masukkan gula dan masak hingga hangus (hangus bukan hangit) #2. Kemudian masukkan air dan kacau hingga gula cair dan larut.Guna api besar dan bila semua larut baru tutup api. (ketepikan hingga sejuk) #3. Sediakan pengisar yang kering dan bersih.
    By: dreinn|||https://www.facebook.com/jen.alburo.16|||https://twitter.com/dreinn|||https://www.youtube.com/watch?v=xMq2wGmkkhE
    +394reps
    Kami sediakan untuk anda di dalam video .Selamat mencuba puding karamel gula hangus tanpa telur. . Ini pula versi resepi puding karamel dengan telur. Bahan โ€“ bahan yang diperlukan. 1 Cawan Gula. 1/2 Cawan Air โ€“ utk karamel. 1 Cawan Air โ€“ utk adunan puding. 5 Biji Telur. 1 Tin Susu Cair.
    By: blkqween|||https://www.facebook.com/Blkqween|||https://twitter.com/blkqween|||https://www.youtube.com/user/blkqween7777/videos?view=0
    +290reps
    Bahan Resepi Kek Gula Hangus Sukatan Cawan : Bahan Gula Hangus : 1 1/4 cawan gula putih; 1 cawan air panas mendidih; Panaskan periuk / kuali guna api perlahan dan masukkan gula dahulu.Ratakan gula ke seluruh bahagian periuk.Bila dah start mencair jangan kacau gula.
    By: da_ugliest|||https://www.facebook.com/lizzie.steve.98|||https://twitter.com/daugliest|||https://www.youtube.com/watch?v=bG6vi74BU1k
    +118reps
    Sambil kacau, masukkan garam dan kacau lagi. Masukkan gula, kacau sehingga gula hancur. Masukkan esen vanilla dan kacau. Ambil periuk dan panaskan atas dapur. Letakkan gula untuk.buat gula hangus sehingga perang kemerahan. Ambil periuk itu dan letakkan ke dalam kukusan, tuang adunan. Tutupkan periuk itu dan tudung kukusan.
    By: cici_kelinci|||https://www.facebook.com/cici.kelinci.5|||https://twitter.com/cicikelinci/status/1017392640386461697|||https://www.youtube.com/watch?v=XlrxcWJrPfg
live.tonton.com.my - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. live.tonton.com.my has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA