Adult

Resepi ayam korea khairul aming - 12 Resepi Masakan Korea Yang Mudah & Sedap (VIRAL)



Sebab housemate aku Hajar balik raya di KL.


10 Resipi Ayam Guna Air Fryer Paling Mudah, Sedap & Menyelerakan


Jangan campur semasa masih panas, takut telurnya menjadi telur goreng.












Ini Dia Resepi Ayam Goreng Pedas Ala Korea Yang Buat Orang Ketagih


Bila dah siap, boleh makan dengan apa-apa sahaja.



Kemudian balikkan, bakar pada suhu dan masa yang sama.





So, aku rasa macam nak masak menu simple-simple je.

Ujar netizen juga, masakannya ini sama seperti yang dekat pasar malam malah warnanya juga sekali gus mengubat kerinduan peminat ayam bakar madu ini.

Nak guna blender pun boleh.


Description: Ujar netizen juga, masakannya ini sama seperti yang dekat pasar malam malah warnanya juga sekali gus mengubat kerinduan peminat ayam bakar madu ini.

Sexy:
Funny:
Views: 1817 Date: 30.12.2022 Favorited: 123 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +225reps
    3 LAGI RESEPI MASAKAN AYAM YANG SANGAT MUDAH 1. Ayam Madu Spicy . Bahan2/Ingredients:. . โฉAyam Goreng (Fried Chicken) 6 ketul ayam (6 pieces chicken .
    By: al_faq_u|||https://www.facebook.com/machoalfaqueserespeta/photos_stream|||https://twitter.com/alfaqualidade|||https://www.youtube.com/user/ALFAQUALIDADE
    +297reps
    Sebut saja pasal ayam goreng, boleh dikatakan semua orang suka makan. Tak kiralah anak kecil ataupun yang dewasa. Sebenarnya ada macam-macam cara nak goreng ayam ni selain menggoreng dengan kunyit macam kita biasa buat. Salah satu resepi ayam goreng yang semakin mendapat perhatian di Malaysia akhir-akhir ini dah tentulah ayam goreng pedas korea atau Yangnyeom [โ€ฆ]
    By: Buddy_Gav|||https://en-gb.facebook.com/public/Buddy-Gav|||https://twitter.com/OorBuddy|||https://www.youtube.com/watch?v=Myq4GDO00Mk
    +301reps
    337k Likes, 16.2k Comments - Khairul Amin Kamarulzaman (@khairulaming) on Instagram: โ€œPuasa Day 10 - Cheesy Korean Fried Chicken ๐Ÿ—๐Ÿง€ . . Bahan2/Ingredients: ๐ŸŒ•500g ayam (500g chicken)โ€ฆโ€
    By: brastein|||https://www.facebook.com/gisle.brastein|||https://twitter.com/brastein|||https://www.youtube.com/watch?v=adnvAIO0S7M
    +66reps
    Pemuda berusia 27 tahun yang memiliki sebanyak 2.2 juta pengikut di laman Instagram @khairulaming telah mengumumkan bahawa dia kini kembali dengan segment wajib setiap tahun bermula pada 2018 iaitu 30 Hari 30 Resepi Sepanjang Ramadan. Paling menarik, ramai juga yang tertunggu-tunggu untuk Khairul berkongsikan resepi-resepi juadah berbuka puasa ini.
    By: dqfilms|||https://www.facebook.com/DQfilms-872721082897097/|||https://twitter.com/dqfilms|||https://www.youtube.com/channel/UCtRLtk7V0feyfMTUdvRhIxg
    +150reps
    Bahan-bahan Ayam: 1/2 ekor ayamGaram5 sudu besar sos tiram1 sudu kicap manis pedas1/3 cawan minyak masak Bahan-bahan Sos Thai: 6 biji cili api merah5 ulas bawang putih1 sudu sos tiram2 sudu besar sos ikan3 sudu besar gula3-4 biji limau nipisDaun ketumbar Cara-cara: Campurkan semua bahan-bahan ayam dan bakar dalam oven/ air fryer pada suhu 200โ€ฆ
    By: archemo|||https://www.facebook.com/likhang.archemo|||https://twitter.com/archemo|||https://www.youtube.com/watch?v=LfeWeALEAxw
live.tonton.com.my - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. live.tonton.com.my has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA