Adult

Potong gelang kuarantin - Perhatian! Siapa tak faham konsep kuarantin di rumah, mohon baca dan โ€˜hadamโ€™ penerangan panjang lebar doktor ini



Tambah Amirudin, 300 katil dan wad Unit Rawatan Rapi ICU akan ditambah, manakala 1,300 katil akan ditambah di MAEPS Serdang.

Pemotongan secara pandu lalu ini yang pertama seumpama ini membolehkan orang ramai yang memakai gelang bagi kes Covid-19 dan kontak rapat yang telah tamat tempoh kuarantin datang tanpa perlu turun dari kenderaan.



Tak patuh arahan kuarantin, anda boleh dikompaun RM1,000.


Selangor wujud kaunter khas pemotongan gelang, tamat kuarantin


Mujur juga dia tak menangis kena pergi dengan makcik-makcik dan pakcik dia ni je sebab dah syiok pakai lawa-lawa naik kereta jalan jauh.




Siakap stim limau che nom


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Padang Besar, Saifudin Aslin Abbas berkata, dua beradik terbabit iaitu seorang wanita berusia 24 tahun dan adik lelakinya berusia 21 tahun sudah diarahkan menjalani kuarantin di rumah selepas disahkan positif Covid-19 dari 23 Ogos lalu hingga 5 September hadapan.






Potong gelang kuarantin, keluar jumpa kawan โ€” live.tonton.com.my



Dah selamat potong gelang


Ketua Pakar Perunding Perubatan Keluarga Johor merangkap Ketua Pusat Sehenti Penilaian Covid-19 OSCAC Pasir Gudang Dr.







Tunggu juga orang KKM datang ambil, tapi tak ada pun.



Penerangan panjang lebar seorang doktor mengenai konsep kuarantin.

Selama tempoh ini, tiada pelawat dibenarkan sehingga tamat tempoh kuarantin.



HM Potong gelang kuarantin, keluar jumpa kawan.



Gelang pink hanya ditanggalkan dengan izin warga kesihatan.


Description: Boleh dah nak berjalan-jalan.

Sexy:
Funny:
Views: 4468 Date: 15.02.2022 Favorited: 53 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Walaupun pesakit itu kurang kesedaran mengenai ujian Covid-19 yang dilakukannya, namun Dr Sakinah menyentuh mengenai kepatuhan wanita tersebut menjalani kuarantin.
Dalam video berdurasi 26 saat itu, Reswan dilihat berada di luar rumah dua beradik itu sambil memakai pelitup muka serta memarahi mereka yang mendedahkan diri kepada jangkitan ke atas orang lain di sekitar kawasan Pekan Padang Besar khususnya di Kampung Melayu, Padang Besar.
Walaupun tidak didedahkan butiran lokasi ujian itu yang dilakukan oleh pesakit itu, namun ia dipercayai dibuat di klinik atau hospital swasta.

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +150reps
    Urusan nak potong gelang ni kejap jer. Korang beri semula kertas kuarantin warna pink tu untuk dorang cek sama ada betul ke tu hari yang korang kena potong gelang. Jangan lupa bawa IC ye. Kemudian, gelang korang dipotong! Siap!! Oh ya, korang juga akan diberi sehelai kertas A5 berwarna hijau iaitu surat perlepasan kuarantin. itu sahaja!
    By: Akeruz|||https://www.facebook.com/akeruz/reviews|||https://twitter.com/akeruz|||https://www.youtube.com/channel/UCRE_GXQeN6f7lDo5mkBvVFg
    +394reps
    17 Mei 2021, 8:30 pm. SHAH ALAM: Bagi mengurangkan kesesakan di Pusat Penilaian Covid-19 (CAC) di Stadium Malawati, kerajaan negeri mewujudkan kaunter khas bagi tujuan pemotongan gelang atau penamatan kuarantin di rumah. Menteri Besar, Datuk Seri Amirudin Shari berkata, statistik mendapati bahawa 48 peratus pengunjung yang hadir ke CAC Stadium.
    By: dire-sin|||https://www.facebook.com/Amo-a-Mi-Vida-Y-Mi-Vida-Eres-Tu-211369178952410/|||https://twitter.com/DireulizJ|||https://www.youtube.com/channel/UCh4t5R3doizcx3GWXMAsCjw
    +102reps
    JOHOR BAHRU โ€“ Sebuah pusat pemotongan gelang dibuka di tapak parkir, Laman Xtreme, Pasir Gudang di sini mula beroperasi hari ini. Pemotongan secara pandu lalu ini yang pertama seumpama ini membolehkan orang ramai yang memakai gelang bagi kes Covid-19 dan kontak rapat yang telah tamat tempoh kuarantin datang tanpa perlu turun dari kenderaan.
    By: Faty-Cat|||https://en-gb.facebook.com/public/Fati-Cat|||https://twitter.com/Fatycat2|||https://www.youtube.com/watch?v=iUKG1MKLMPg
    +30reps
    PUTRAJAYA: Kementerian Kesihatan menetapkan lima warga gelang berbeza untuk dipakai individu yang perlu menjalani kuarantin mengikut stok dan kawasan pemantauan.
    By: dkonigs|||https://www.facebook.com/dkonigs|||https://twitter.com/dkonigs|||https://www.thingiverse.com/thing:4027809
    +35reps
    Gelang pink hanya ditanggalkan dengan izin warga kesihatan. Ingat, kuarantin di rumah bukan bermakna anda boleh menerima kunjungan orang luar atau berpesta. Selama tempoh ini, tiada pelawat dibenarkan sehingga tamat tempoh kuarantin. Sahabat, jiran tetangga, saudara mara ambil tahu dan ambil peduli.
    By: Buttered_Hotdogs|||https://apps.facebook.com/groups/678372948894511/|||https://twitter.com/dizzynhomz|||https://www.youtube.com/watch?v=FRqqH5XtXg0
live.tonton.com.my - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. live.tonton.com.my has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA