Adult

Surau gurney plaza - ISLAMIC LIFE: SURAU DI GURNEY PLAZA..


Funkstar's Second Chapter: Gurney Plaza's New Surau




We're 3rd USM student, Penang.





Itu adalah laluan-laluan yang menpunyai hentian-hentian yang berdekatan.
















How to get to Surau Gurney Mall in Kuala Lumpur by Bus or MRT & LRT?



Description: Keadaan ini boleh menyebabkan berlakunya kes-kes kecurian peralatan surau dan sebagainya.

Sexy:
Funny:
Views: 7948 Date: 19.08.2022 Favorited: 64 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Pihak pengurusan sepatutnya mengambil peranan yang penting dalam menyediakan kemudahan awam ini di tempat orang ramai bukannya di tempat yang tersorot dan tersembunyi daripada pandangan orang ramai.
Hal ini amat menyukarkan orang ramai khususnya kepada penganut agama islam yang ingin bersolat.

Hot Categories

Latest Comments

    +76reps
    Pandangan depan Plaza Gurney Jo m kita tinjau surau yang disediakan di tempat ini Macam biasa bagi permulaan kajian, pihak pengurusan menyediakan papan maklumat tentang lokasi kedai-kedai dan kemudahan-kemudahan yang disediakan di sini tetapi malangnya kami tidak menjumpai sebarang tanda atau maklumat mengenai kemudahan surau yang.
    By: cuntstard|||https://www.facebook.com/easton.harper|||https://twitter.com/AgentP22/status/1021476220893061121|||https://www.urbandictionary.com/define.php?term=cuntstard
    +351reps
    Ver 5 fotos e 8 dicas de 104 clientes para Surau. 5/7/2016 naik ke tingkat 2, cari lorong di antara studio r & wah chan kedai jewelry. Masuk ikut . Mesquita em Penang, Pulau Pinang
    By: AVestedInterest|||https://www.facebook.com/AVestedInterest-1499222087017168/|||https://twitter.com/avestedllc|||https://www.reddit.com/user/AVestedInterest
    +122reps
    ดู 5 รูป และ 8 ทิปส์ จาก ผู้เยี่ยม 104 คน ถึง Surau 5/7/2016 naik ke tingkat 2, cari lorong di antara studio r & wah chan kedai jewelry.
    By: aongho|||https://www.facebook.com/noellaaongho.aongho|||https://twitter.com/AonghusOg/status/990166225572499456|||https://www.youtube.com/channel/UCI3RoIdEKKawWkYvyaglBlw
    +183reps
    kalu korang nak tau ni tempat amik air semayang kat Gurney Plaza .kotoq kan tak setanding dengan keeksklusifan pasaraya tu geli geleman rasenya bile nak amik air semayang kat situ ptama kali kitorang p sana n nampak keadaan cam2 rase tak mau p dah yela sakan2 shoping pun mestilah nak semayang kan takkan nak ponteng kot berdosa tauu .hope pihak yang bertanggungjawab dpt melaksanakan.
    By: game_of_throw_ins|||https://www.facebook.com/pg/blowyfootball/photos/?tab=album&album_id=477373406273224|||https://twitter.com/GOTIShow|||https://www.youtube.com/channel/UCiP_ByQMhE5oS-lqelsmxgg
    +312reps
    ดูรูปภาพ 5 ทั้งหมดที่ถ่ายที่ Surau โดยผู้เยี่ยมชม 110
    By: AybABS|||https://www.facebook.com/Call-Mee-Icy6ixx-856037661126499/|||https://twitter.com/aybabs|||https://www.youtube.com/channel/UCoJsmnJ88zjvHX0_Row9F_g
live.tonton.com.my - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. live.tonton.com.my has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA